Przedmiotem zamówienia jest zakup mediów w celu przeprowadzenia kampanii reklamowych dotyczących wszelkich działań Teatru Muzycznego Roma od podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r. Kampania powinna mieć możliwie największy zasięg.
Zamówienie składa się z siedmiu części:
— zadanie nr 1 – Reklama zewnętrzna na peronach i w wagonikach metra warszawskiego,
— zadanie nr 2 – Reklama zewnętrzna na słupach reklamowych,
— zadanie nr 3 – Reklama zewnętrzna na nośnikach reklamy mobilnej jakim są środki transportu miejskiego,
— zadanie nr 4 – Reklama zewnętrzna na tablicach typu billboard,
— zadanie nr 5 – Reklama zewnętrzna na podświetlanych wiatach przystankowych,
— zadanie nr 6 – Reklama zewnętrzna na nośnikach typu citylight i cityscroll,
— zadanie nr 7 – Reklama zewnętrzna w przejściach podziemnych w śródmieściu.
Identyfikator postępowania: c8b87611-7c68-46d7-8d22-8ede459a22a7
Publiczny klucz służący do zaszyfrowania oferty znajduje się w archiwum:
KluczPub_Oferta_PostepowanieID_c8b87611-7c68-46d7-8d22-8ede459a22a7.zip
Należy rozpakować archiwum i użyć pliku do zaszyfrowania oferty zgodnie z instrukcją miniportalu zamówień publicznych https://miniportal.uzp.gov.pl
Klucz znajduje się również pod linkiem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/SzczegolyPostepowania.aspx?Id=c8b87611-7c68-46d7-8d22-8ede459a22a7
1.04.2020 r.
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 6) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego nr 4/2020 pn. OBSŁUGA W ZAKRESIE REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ.