BILETY
- Gdzie kupić lub zarezerwować bilety?
- Ile kosztuje bilet?
- Kto może kupić bilety ulgowe?
- Jak kupić bilety grupowe i jaka jest zniżka?
- Czy zakupione bilety można zwrócić lub wymienić na inny termin?
- Czy wchodząc do teatru mogę pokazać bilet na smartphonie?
- Czy dla dziecka muszę kupować bilet, czy dziecko może siedzieć na kolanach Rodzica/Opiekuna?
- Czy na spektakle można kupić wejściówki?
- Co zrobić jeśli kupiłem bilet on-line i nie otrzymałem potwierdzenia e-mailem ani biletu w pdf?
- Jak mogę kupić kartę musicalową? Ile kosztuje i jaki jest termin jej ważności?
SPEKTAKLE
- Ile trwają poszczególne przedstawienia?
- Czy osoby spóźnione mogą wejść na spektakl/koncert?
- Czy w trakcie spektaklu można robić zdjęcia i nagrywać fragmenty przedstawienia?
- Czy przedstawienia są grane w języku polskim czy angielskim? Czy są napisy na tablicy świetlnej?
- Czy są ograniczenia wiekowe dla Widzów?
- Czy są poduszki na siedzenia dla dzieci?
- Gdzie znajdę obsadę na poszczególne przedstawienia?
ARTYŚCI
- Czy aktorom po przedstawieniu można wręczyć kwiaty?
- Czy mogę prosić o pomoc w uzyskaniu kontaktu z moją ulubioną artystką/moim ulubionym artystą?
- Czy ze wszystkich spektakli wydawane są płyty (albumy) CD lub albumy DVD?
DOJAZD, PARKING, BUDYNEK TEATRU
- Jak dojechać do teatru?
- Czy przy Teatrze jest parking?
- Czy teatr jest dostępny dla osób niepełnosprawnych?
- Czy w teatrze działa punkt gastronomiczny?
- Jakie są korzyści z zakupu biletów w loży VIP
INNE
- Czy teatr prowadzi wypożyczalnię kostiumów?
- Czy Teatr można zwiedzać?
- Jak zostać Honorowym Widzem Teatru Muzycznego ROMA?
- Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie ani w sekcji FAQ, ani na stronie internetowej teatru. Kto może mi pomóc?
BILETY
- Gdzie kupić lub zarezerwować bilety?
Bilety można kupić:
– w kasie Teatru Muzycznego ROMA
– on-line przez stronę: bilety.teatrroma.pl
– on-line na stronie: www.ebilet.pl
Bilety można zarezerwować:
– telefonicznie pod numerem: tel. +48 22 628 89 98
– mailowo: rezerwacja@teatrroma.pl – w wiadomości prosimy o podanie numeru telefonu. Informujemy, że samo wysłanie maila nie oznacza rezerwacji miejsc – prosimy o oczekiwanie odpowiedzi zwrotnej potwierdzającej rezerwację lub też informującej Państwa o braku dostępności co może wystąpić z racji prowadzonej również rezerwacji online, do której również Państwa zachęcamy.
Więcej informacji w zakładce KONTAKT.
- Ile kosztuje bilet?
- Kto może kupić bilety ulgowe?
-grupa licząca powyżej 40 osób
-uczniowie
-studenci
-seniorzy
-osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
NOVA SCENA
-grupy powyżej 20 osób
-osoby posiadające ważną kartę musicalową ,Kartę Warszawiaka, Kartę Młodego Warszawiaka
-uczniowie
-emeryci,renciści , osoby niepełnosprawne Grupa licząca powyżej 40 osób, a także osoby z orzeczeniem niepełnosprawności oraz uczniowie i studenci.Więcej informacji w zakładce BILETY.
- Jak kupić bilety grupowe i jaka jest zniżka?
Należy skontaktować się z działem rezerwacji (telefon: +48 22 628 89 98 lub e-mail: rezerwacja@teatrroma.pl.). Na spektakl „Aida“ zniżka dla grup powyżej 40 osób wynosi 10% (lub co 20. bilet gratis).Na przedstawienia odbywające sie na Novej Scenie oferujemy 10% rabatu dla grup powyżej 20 osób lub co 16 bilet gratis. Uwaga- rabaty nie łaczą się i nie obowiązują na wszystkie koncerty i spektakle odbywające się w piątki i soboty o godz. 19:00 i 19:30
Więcej informacji na temat rabatów w zakładce BILETY.
- Czy zakupione bilety można zwrócić lub wymienić na inny termin?
Zgodnie z regulaminem sprzedaży nie ma możliwości zwrotu ani wymiany biletów zakupionych na przedstawienia Teatru Muzycznego Roma.
- Czy wchodząc do teatru mogę pokazać bilet na smartphonie?
- Czy dla dziecka muszę kupować bilet, czy dziecko może siedzieć na kolanach Rodzica/Opiekuna?
- Czy na spektakle można kupić wejściówki?
- Co zrobić jeśli kupiłem bilet on-line i nie otrzymałem potwierdzenia e-mailem ani biletu w pdf?
Należy przede wszystkim sprawdzić poprawność podanego podczas transakcji adresu mailowego. Jeżeli kupujący dokonał płatności, ale nie otrzymał potwierdzenia ani biletu, można przypuszczać, że podał niepoprawny adres e-mail.
W wypadku podania i potwierdzenia przypadkowego lub błędnego adresu e-mail, korespondencja nie dotrze do kupującego, co może spowodować nawet utratę biletu. Dlatego przy podawaniu danych, zwłaszcza adresu e-mail, należy zachować szczególną staranność.
W przypadku nieotrzymania biletów po zakupie on-line na podany adres e-mail polecamy również sprawdzenie folderu Spam/Niechciane w skrzynce pocztowej.
Wszelkie sprawy związane z brakiem informacji po zakupie on-line, nieotrzymaniem biletów itd. prosimy kierować do działu rezerwacji: telefon: +48 22 628 89 98 lub e-mail: rezerwacja@teatrroma.pl.
- Jak mogę kupić kartę musicalową? Ile kosztuje i jaki jest termin jej ważności?
Karta musicalowa stanowi rodzaj karty przedpłaconej i z powodzeniem spełnia funkcję uniwersalnego prezentu na dowolną okazję.
Minimalna kwota doładowania karty to 200 zł i można ją kupić tylko w kasie teatru. Od momentu aktywacji jest ważna przez dwanaście miesięcy.
Istnieje również możliwość wysyłki karty za pośrednictwem firmy kurierskiej. Szczegółowych informacji udziela kasa biletowa: telefon: +48 628 70 71 (wew. 101, 102) lub e-mail: kasa@teatrroma.pl
SPEKTAKLE
- Ile trwają poszczególne przedstawienia?
Przybliżone czasy trwania są następujące:
„Aida” – 2 godz. 35 min. (z przerwą)
„Tuwim dla dorosłych” – 2 godz. 10 min. (z przerwą)
„Once” – 2 godz. 10 min. (z przerwą)
„Nowy Jork. Prohibicja” – 1 godz. 30 min. (bez przerwy)
„Alicja w krainie czarów” – 2 godz. (z przerwą)
„Mały Książę” – 1 godz. 40 min. (z przerwą)
„Adonis ma gościa” – 2 godz. (z przerwą)
„Przypadki Robinsona Crusoe” – 2 godz. 15 min. (z przerwą)
„Księga dżungli” – 2 godz. (z przerwą)
„Niestety, to nie Ty” – 1 godz. 10 min. (bez przerwy)
Recital Anny Sroki-Hryń – 1 godz. 40 min. (bez przerwy)
- Czy osoby spóźnione mogą wejść na spektakl/koncert?
- Czy w trakcie spektaklu można robić zdjęcia i nagrywać fragmenty przedstawienia?
- Czy przedstawienia są grane w języku polskim czy angielskim? Czy są napisy na tablicy świetlnej?
- Czy są ograniczenia wiekowe dla Widzów?
Niektóre spektakle mogą być niewskazane poniżej pewnego wieku. Obsługa widowni ma prawo odmówić wpuszczenia na salę:
– dzieci poniżej 10 lat na musical „Aida”
– dzieci i młodzieży poniżej 16 lat na spektakle “Tuwim dla dorosłych” i „Nowy Jork. Prohibicja”
– dzieci poniżej 10 lat na musical “Once”, recital „Niestety, to nie Ty” oraz koncerty z cyklu „Dobry Wieczór Jazz“
– dzieci poniżej 5 lat na przedstawienie muzyczne „Przypadki Robinsona Crusoe”
– dzieci poniżej 4 lat na przedstawienia muzyczne „Alicja w krainie czarów” ,„Mały Książę”, „Księga dżungli”
– dzieci poniżej 3 lat na przedstawienie muzyczne „Adonis ma gościa”
Na inne imprezy, koncerty, recitale i przedstawienia mogą zostać ustalone osobne limity wiekowe.
- Czy są poduszki na siedzenia dla dzieci?
ARTYŚCI
- Gdzie znajdę obsadę na poszczególne przedstawienia?
Obsady przedstawień na Dużej Scenie oraz na wybrane spektakle na Novej Scenie na dany miesiąc kalendarzowy publikowane są na stronie internetowej teatru – zazwyczaj z dwu- lub trzy- tygodniowym wyprzedzeniem. Informację o opublikowaniu obsady podajemy na naszej stronie internetowej i w mediach społecznościowych. Nie odpowiadamy na wcześniejsze pytania o obsadę zadawane np. przez e-mail lub Facebook.
Obsada spektakli na Dużej Scenie oraz obsada wybranych spektakli na Novej Scenie wyświetlana jest też na ekranach w foyer obu scen przed rozpoczęciem danego spektaklu i w czasie przerwy.
- Czy aktorom po przedstawieniu można wręczyć kwiaty?
- Czy mogę prosić o pomoc w uzyskaniu kontaktu z moją ulubioną artystką/moim ulubionym artystą?
- Czy ze wszystkich spektakli wydawane są płyty (albumy) CD lub albumy DVD?
To zależy od konkretnego tytułu, warunków licencji i podpisanych przez teatr umów na eksploatację danego przedstawienia. Cieszy nas Państwa zainteresowanie naszymi planami wydawniczymi, ale nie zdradzamy ich z góry. O każdym nowym wydawnictwie informujemy na naszej stronie internetowej i w mediach społecznościowych. Płyty i wydawnictwa już opublikowane można kupić – w zależności od dostępności – w kasie teatru, w sklepiku w foyer oraz w naszym sklepie on-line.
Polecamy także dołączenie do Klubu Przyjaciół Teatru Roma na Facebooku – tam zawsze znajdą się najświeższe informacje dotyczące naszych planów.
DOJAZD, PARKING, BUDYNEK TEATRU
- Jak dojechać do teatru?
Jesteśmy w ścisłym centrum Warszawy. Można do nas dojechać komunikacją miejską – niedaleko są przystanki wielu linii autobusowych i tramwajowych, a stacja metra Centrum znajduje się ok. 5 minut piechotą od teatru). W pobliżu (ok. 5 min. spacerem) jest także Dworzec Centralny. Oczywiście można też przyjechać samochodem.
- Czy przy Teatrze jest parking?
- Czy teatr jest dostępny dla osób niepełnosprawnych?
Staramy się w pełni dostosować nasz budynek do potrzeb osób niepełnosprawnych. Schody prowadzące na parter widowni Dużej Sceny oraz na widownię Novej Sceny wyposażone są w podnośniki dla wózków.
Dla osób z dysfunkcją wzroku przygotowaliśmy też audiodeskrypcję do przedstawień na Dużej Scenie (w wybranych terminach).
Więcej szczegółów: https://www.teatrroma.pl/teatr/teatr-bez-barier/
- Czy w teatrze działa punkt gastronomiczny?
Tak, w teatrze działają punkty gastronomiczne (na Dużej Scenie i Novej Scenie), otwarte przed spektaklami i w trakcie przerw.
UWAGA: na widownie obu scen nie można wnosić jedzenia ani napojów bezalkoholowych i alkoholowych. Obsługa widowni ma prawo nie wpuścić na widownie osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub poprosić o opuszczenie widowni osoby, których zachowanie wskazuje na to, że spożywały alkohol.
- Jakie są korzyści z zakupu biletów w loży VIP
Loża VIP to centralnie położona loża na pierwszym balkonie widowni Dużej Sceny. Znajduje się w niej dwadzieścia miejsc z najlepszą widocznością. Dodatkowo w weekendy w cenę biletu wliczony jest poczęstunek.
Więcej szczegółów znajduje się tutaj: https://www.teatrroma.pl/dzialalnosc/strefa-vip/
INNE
- Czy teatr prowadzi wypożyczalnię kostiumów?
- Czy Teatr można zwiedzać?
W tej chwili nie oferujemy możliwości zwiedzania kulis naszego teatru. Dotyczy to zarówno zorganizowanych grup jak i osób indywidualnych.
- Jak zostać Honorowym Widzem Teatru Muzycznego ROMA?
Cieszymy się, że interesujecie się Państwo taką możliwością. Wszystkie informacje znajdują się tutaj: https://www.teatrroma.pl/dzialalnosc/honorowy-widz/zostan-honorowym-widzem/
- Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie ani w sekcji FAQ, ani na stronie internetowej teatru. Kto może mi pomóc?
W takiej sytuacji prosimy o kontakt z sekretariatem naszego teatru (telefon: +48 22 621 80 37, e-mail: sekretariat@teatrroma.pl). Państwa pytanie zostanie przekazane odpowiednim osobom.