Biogram archiwalny
Urodził i wychował się w Krakowie. Jeszcze jako uczeń klasy maturalnej wyśpiewał sobie III nagrodę na Studenckim Festiwalu Piosenki w Krakowie i otrzymał roczne Stypendium im. Wojtka Bellona. Po festiwalu i zdaniu matury dostał się do Szkoły Teatralnej i występował w Piwnicy pod Baranami na zaproszenie Piotra Skrzyneckiego. Studiował pod okiem Jerzego Treli, Krzysztofa Globisza oraz Edwarda Lubaszenki w latach 1986-90.
W spektaklu dyplomowym (1990) PWST Kraków – Król Ubu w reż. J. Stuhra zagrał rolę tytułową. W tym samym roku uczestniczył w Professional Theater Training Program na Uniwersytecie Wisconsin Milwaukee.
W roku 1990 otrzymał angaż do Teatru Nowego Adama Hanuszkiewicza w Warszawie. Związany był z teatrem przy Puławskiej do roku 2007. W międzyczasie w roku 1996 zagrał główną rolę Majora Filipowicza w niemieckojęzycznym spektaklu Polenliebchen w reż. Wolframa Kremera w Teatrze Gessnerallee w Zurychu.
Dwukrotnie wyróżniony na Przeglądzie Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu (1991, 1993). Napisał ballady gitarowe do wierszy Ewy Lipskiej i Wisławy Szymborskiej w programach TVP w reż. Roberta Glińskiego oraz do spektakli Mickiewicz i Słowacki w reż. Adama Hanuszkiewicza w Teatrze Nowym.
Wydał trzy płyty: alternatywną Julo Rapp&Roll, swingującą Paolo Conte oraz autorską Serca potrzeby. Przygotowuje kolejną, do słów Zbigniewa Herberta, oraz pisze nowe teksty dla wielu znanych wykonawców muzyki rozrywkowej. Koncerty, które wykonuje z akompaniamentem gitary akustycznej przypominają występy takich bardów jak Neil Young czy Aleksandr Rozenbaum.
Zagrał w wielu filmach znanych reżyserów: Juliusza Machulskiego, Janusza Kondratiuka, Andrew Davisa, Waldemara Dzikiego, Jerzego Gruzy czy Ryszarda Bugajskiego. Dużą popularność przyniosła mu też gra w Klanie Karpińskiego i Niżyńskiego.
W Mazowieckim Teatrze Muzycznym Operetka reżyseruje oraz gra w operetkach: Wesoła wdówka, Księżniczka Czardasza i Hrabina Marica.
Poza tym prowadzi jako konferansjer i moderator imprezy małe (koncerty muzyki poważnej, wokalne) i duże (biesiady muzyczne, imprezy integracyjne dla firm). Inną dziedziną, którą się zajmuje, jest szkolenie dzieci i młodzieży w elementarnych zadaniach aktorskich. Planuje otwarcie własnego Studia Aktorskiego.
W Teatrze Rampa grał w komedii z piosenkami Babskie party oraz w farso-wodewilu Pińska szlachta (reż. Mikałaj Pinihin), a obecnie można go oglądać w przedstawieniu muzyczno-rewiowym Perły kabaretu Mariana Hemara (reż. Janusz Szydłowski), jako Vana Morrisona w musicalu o Jimie Morrisonie Jeździec burzy (reż. Arkadiusz Jakubik), w Mistrzu i Małgorzacie w reż. Michała Konarskiego oraz w musicalach familijnych w reż. Cezarego Domagały: Pinokio czyli świerszczowe opowieści, W pogoni za bajką oraz Awantura o Basię.